1. Posortuj zebrany złom według kategorii metali.
Opisy i zdjęcia zamieszczone na naszej stronie pomogą
Ci w jego określeniu.
2. Z pomocą wagi domowej zważ posortowany złom. PAMIĘTAJ, ŻE MAKSYMALNA WAGA PRZESYŁKI TO 31,5 KG.
Nie przejmuj się dokładnością. Po otrzymaniu przesyłki odbędzie się ponowne ważenie.
3. Wprowadź zważoną wagę złomu w odpowiednie pole danego metalu.
4. Potwierdź wprowadzoną wagę klikając DODAJ DO PRZESYŁKI. W zakładce TWOJA PRZESYŁKA będą gromadzone informacje o dodanych metalach oraz podana ich wstępna wycena. W każdej chwili możesz modyfikować swoją przesyłkę – usuwając, dodając lub zmieniając wprowadzane dane.
5. Jeśli sprzedajesz po raz pierwszy, zarejestruj się na naszej stronie by usprawnić proces. Po rejestracji otrzymasz email z podsumowaniem sprzedaży. Możesz wybrać formę otrzymania zapłaty – przelew / PayPal / przekaz pocztowy. Pojawi się potwierdzenie o przesłaniu danych. Wyświetli się również opcja ZARZĄDZAJ PRZESYŁKĄ DHL, która przekieruje Cię na portal klienta DHL. Dokument z potwierdzeniem sprzedaży otrzymasz na
e-mail.
6. Zapakuj zgromadzony złom do pudełka i wręcz kurierowi DHL.
Jeśli chcesz przesłać kilka różnych metali w jednej przesyłce staraj się je oddzielić od siebie np. za pomocą plastikowych toreb. Jeśli posiadasz większą ilość złomu skontaktuj się z nami. Znajdziemy odpowiednie rozwiązanie transportowe.
7. Po otrzymaniu Twojej przesyłki otrzymasz potwierdzenie odbioru przez Metalleo tzn. trafiła ona do składu Metalleo i oczekuje na klasyfikację.
W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki nastąpi proces klasyfikacji.
W pierwszej kolejności przesyłka zostaje zważona w całości. Następnie po otwarciu paczki poszczególne metale zostaną zaklasyfikowane do odpowiedniej kategorii, zważone oraz wykonana zostanie dokumentacja zdjęciowa.
8. O zakończeniu klasyfikacji i jej wynikach tj. wagach, kategoriach oraz wartości metali wraz ze zdjęciami zostaniesz poinformowany automatycznie droga mailową.
Jeżeli zgadzasz się z wynikami klasyfikacji, po jej akceptacji otrzymasz zapłatę zgodnie z wybraną przy zakupie opcją.
Jeśli oferta okaże się niesatysfakcjonująca, możesz odebrać złom na własny koszt. W tym celu skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod adresem mailowym: biuro@metalleo.pl lub pod numerem +48 539 950 868